Klantenservice
1 Zelfvullen.nl
1.1 Contact



Door de omvang van onze organisatie zijn wij  soms telefonisch moeilijk bereikbaar. Onze excuses hiervoor. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk alle vragen en klachten per email aan ons kenbaar te maken. U kunt uw vraag of klacht mailen naar klantenservice@zelfvullen.nl of door gebruik te maken van het contactformulier hiernaast (rechts).

In sommige gevallen is een persoonlijk gesprek toch gemakkelijker. Gelieve uw telefoonnummer dan door te geven zodat wij contact met u kunnen opnemen. U kunt dan ook aangeven wanneer het u het beste uitkomt.

Wilt u met ons telefonisch contact opnemen? U kunt ons bellen op: 06 3318 0321. Kun u ons niet bereiken? Stuur ons a.u.b. even een email met uw vraag of klacht.

U kunt ons 24 uur per dag en 7 dagen per week via email bereiken.

Voor zowel contact via de telefoon als via de email geldt dat wij binnen 2 werkdagen uw vraag of klacht in behandeling zullen nemen.

Zelfvullen.nl is een webwinkel. U kunt uw bestelling doorgeven via de webwinkel. De verzendwijze en betaalopties staan bij ons beschreven. Zie rechts de verschillende informatiepagina's. Dit informatie is onderaan op elke pagina beschikbaar.

Bestaande klanten kunnen gebruik maken van onze ticket-systeem. U dient hiervoor in te loggen en naar uw accountgegevens te gaan ("Mijn account"). Hier kunt u uw vraag aan ons stellen of uw lopende vragen en ons antwoord hierop inzien. Op deze wijze hebben wij uw bestelhistorie en leverstatus altijd bij de hand.

1.2 Adresgegevens

Ons postadres is:

Zelfvullen.nl

Smaragd 65
3893ES Zeewolde

E-mail: klantenservice@zelfvullen.nl 
Telefoon: 06 3318 0321

Let op: dit is GEEN afhaaladres.
1.3 Webshop keurmerk
Wij zijn aangesloten bij de Q-shops keurmerk organisatie. Dit houdt in dat u als consument een luisterend oor heeft bij klachten in het geval dat wij niet adequaat zouden optreden. Uiteraard doen wij er alles aan om te zorgen dat u correct en snel wordt geholpen. Mocht u vinden dat wij niet adequaat genoeg hebben gehandeld, en dat u bij ons niet terecht kunt met uw klachten, dan kunt u een beroep doen op de geschillencommisie waarvan diens uitspraken bindend zijn.

Neem contact op
* Verplichte velden